zaterdag 10 augustus 2013

Heel holland bakt!

ten eerste wil ik mij even verontschuldigen dat er een hele tijd niks is gepost...
Maar ik ga weer aan de gang en er er komen weer vol op leuke blogs!

Als bak liefhebbers hebben wij natuurlijk alle afleveringen van Heel Holland bakt gekeken. Acht afleveringen lang zagen we tien amateurbakkers de lekkerste gerechten maken en vooral heel hard strijden voor de  titel 'beste thuisbakker'. Ik heb er met veel plezier (en een groot verlangen naar alle koekjes en taarten) naar gekeken. 



Het is jammer dat het nu afgelopen is, maar we kunnen nog steeds genieten. De recepten van Heel Holland bakt staan op  http://www.heelhollandbakt.nl/home/. Ik heb zelf al de frambozenschuitjes van de friandises van Rutger uit geprobeerd. Alles was goed uitgelegd, dus het was gemakkelijk ze te maken. En het eindresultaat was verrukkelijk! En het zag er ook nog eens reuze leuk uit. Maar de friandises is niet het enige leuke recept, zo staan de Madeleines en de Moulleux au chocolate hoog op mijn lijstje om nog een keer te maken. En het is vakantie dus we hebben alle tijd!

Cookielicious wil Rutger nog van harte feliciteren met zijn overwinning! Wij verheugen ons alweer op volgend seizoen! en misschien dat een van jullie dan wel meedoet. Want je kan je via de site ook opgeven voor het volgende seizoen. 

Veel bak plezier!
  
Door: Kirsten van der Holt

Geen opmerkingen:

Een reactie posten