zaterdag 5 oktober 2013

Alice in Cakeland!



Alice in Wonderland kennen we allemaal, maar kennen jullie Alice in Cakeland ook? Het super gezellige en knusse Cupcakewinkeltje aan de Van Oldenbarneveltstraat in Rotterdam.
Alice in Cakeland was een tijdje dicht, maar ze zijn weer open, en daar gaan we natuurlijk heerlijk van genieten!
Maandag was is ik er al even langsgelopen om een paar lekkere traktaties op te halen, helaas waren ze toen dicht. Wist ik veel dat ze alleen op woensdag t/m zondag open zijn... Maar we weten het nu, en op de dagen dat ze open zijn is het zeker leuk, en natuurlijk reuze lekker, om even naar binnen te stappen.
Ik ging op vrijdag middag samen met mijn vriend langs, helaas waren de pink velvet cupcakes al op. Gelukkig hadden ze nog wel de O.yes O.Yes O.R.E.O.oh! En die was verschrikkelijk lekker! Zeker omdat onder de het chocolade cakeje met daarop Cream icing en stukjes oreo ook nog een oreo koekje zat. Er zijn nog veel meer smaken die ik echt uit MOET proberen. Zoals de Chocolate Coverd Cherry Cola, It's a Rocky Road en The Devil Dresses in Chocolate. Wat deze smaken precies allemaal inhouden kun je op de site vinden aliceincakeland.nl. Hier kun je ook terecht voor openingstijden, de rest van het assortiment en workshops. 
Ben je in de buurt, en hou je van zoetigheid, dan is Alice in Cakeland zeker een aanrader! De cupcakes zijn Heerlijk, om je vingers bij op te eten! (of een tweede cupcake). 

logo
Door: Kirsten van der Holt


Geen opmerkingen:

Een reactie posten