woensdag 22 mei 2013

Koekela

Als je een beetje rond vraagt aan Rotterdammers waar je lekkere taarten en cakejes kunt eten, merk je al snel dat Koekela vaak voorbij komt. Mij leek het daarom leuk om ook bij jullie lezers Koekela onder de aandacht te brengen.(Als je het nog niet kent tenminste. Koekela is een heel gezellige winkel, waar je ook even kunt gaan zitten om van je taart te genieten. En je kan zo iets meenemen voor thuis. Ze hebben van alles: Scones, brownies, repen  . Lekker om dus op je vrije middag hier even te gaan zitten uitpuffen van de drukke week, natuurlijk met een groot stuk groene thee taart! Maar ook voor een high-tea met je vriendinnen is dit de perfecte plek. 




Ik heb een aantal jongeren van mijn school gevraagd die af en toe wat eten van Koekela wat zei nou het lekkerst vonden bij Koekela. Het bleek een hele moeilijke vraag te zijn, want alles is zo lekker. Uiteindelijk heb ik toch een top-5 samen kunnen stellen, en hier is die dan!

5. Tijdelijke special
Koekela heeft altijd een lekkere special klaar staan voor je! Wees er wel snel bij want zoals je al leest, hij is tijdelijk! 
4. Cheesecake
Volgens mij hoef ik hier niet veel over te zeggen. Cheesecake gaat er namelijk altijd wel in!
3. Chocolade truffel taart
De perfecte taart voor de echte Chocoholic! Het is een mousseachtige taart met daarin een vleugje rum verwerkt. Mij loopt het water me nu al in de mond.
2. Citroen Merinque taart
Een lekker fris zomers taartje! Gemaakt volgens Frans recept, Bon Appetit!
1. Worteltaart
Deze Amerikaanse lekkernij, met noten, rozijnen, geraspte wortel natuurlijk en een vleugje kaneel. Daar lik je je vingers bij af! Hij verdient dus zeker de eerste plaats in de top-5.



prijzen:
Taart klein Taart groot
Tijdelijke Special € - € -
Cheesecake € 10,20 € 19,95
Chocolade truffel taart € 10,20 € 17,95
Citroen Merinque taart € - € 19,95
Wortel taart € 10,20 € 19,95

Koekela zit aan de Nieuwe Binnenweg in Rotterdam. 
Nieuwe Binnenweg 79a
3014 GE Rotterdam

Wil je meer informatie, het hele assortiment zien,of wil je Koekela voor thuis bestellen? Ga dan naar de Site van Koekela: http://www.koekela.nl/

Door: Kirsten van der Holt

Geen opmerkingen:

Een reactie posten