maandag 20 mei 2013

Ten to Three Bakery

Vandaag ben ik met mijn vriendin Lourdes naar Ten to Three Bakery geweest. Deze gezellige bakkerij ligt naast de ingang van de bijenkorf parkeergarage. Als je aan komt lopen krijg je meteen al een gezellige indruk. De winkel is erg vrolijk & kleurrijk versierd. Ook is het personeel erg aardig & behulpzaam. Wij hebben de Strawberry cheesecake cupcake besteld. Het is een lekkere, erg zoete cupcake. Ze hebben allemaal verschillende smaken waar ik persoonlijk nog nooit van gehoord had zoals Red Velvet, Chocolade Kwarktaart, Aardbei kwarktaart, Wortel, Salted Caramel, Raspberry Chocoholic & Cookies ´n Cream. Wat ik zo speciaal vond aan specifiek deze bakkerij is dat ze ook glutenvrije, veganistische & suikervrije muffins hebben waardoor er voor iedereen wel wat te halen valt. Ik had het erg naar mijn zin en heb lekker gegeten. Een echte aanrader!

door: Moana Mellaard


Geen opmerkingen:

Een reactie posten